Over Ons
Bedrijfshistorie - Müskens Groesbeek
Autobedrijf Müskens is inmiddels al meer dan 75 jaar het adres voor uw auto, of het nu gaat om een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie, APK, schade herstel of ruitherstel. Sinds 1971 zijn wij actief met Toyota en dat zijn we nog steeds met VETOS
1958
1971
Ons specialisme bevat nu de merken Toyota, Daihatsu, Lexus en inmiddels ook Hyundai en Mazda. Wij hebben ondertussen een grote vaste klantenkring opgebouwd. Onze spreekwoordelijke service en kwaliteit is dus niet alleen voorbehouden aan eigenaren van Toyota en Daihatsu automobielen, maar u kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor alle andere merken auto’s!
De werkplaats, onze gereedschappen en onze testapparatuur, zijn zo uitgevoerd dat wij ook hoogstaand onderhoud en praktisch alle reparaties aan alle andere merken kunnen uitvoeren. Autobedrijf Müskens is daarnaast een erkend APK -keuringsstation en u kunt bij ons ook uw schadetaxaties en schadereparaties laten uitvoeren.
Een allround bedrijf dus, dat op bijna al uw autowensen in kan gaan.
Ons deskundig en vakbekwaam personeel staat altijd voor u klaar, om u van betaalbare service te voorzien. Onze diensten voor u:
• onderhoud, reparatie en verkoopadvisering van alle merken
• gespecialiseerd in: Toyota, Daihatsu, Lexus, Hyundai en Mazda
• altijd occasions op voorraad, dus ruime keus
• specialisatie in Aziatische automerken
• schadeherstel met gratis vervangend vervoer
• APK keuringen
• onderhoud van uw autoairco (STEK-erkenning)

2015
Ter info:
BOVAG voorwaarden:
Net zoals de andere VETOS leden zijn wij aangesloten bij BOVAG, waarmee ook de leveringsvoorwaarden en garanties op het geleverde werk zijn vastgesteld. Voor u als klant een extra zekerheid.
In geval van een geschil, treedt de geschillencommissie van BOVAG op als mediator/bemiddelaar.
De BOVAG norm stelt daarnaast eisen aan het bedrijf, de bedrijfsvoering, de noodzakelijke kennis en apparatuur, alsmede milieuzaken. Op een aantal punten heeft de VETOS haar eisen verder aangescherpt om onderscheidend én van nog meer waarde voor de klant te zijn.